Storytime #4 Najbolji dan u zivotu.❤

Heyoooo
Evo mene, nisam zaboravila i ne mrzi me da napisem danas ponovo novi post, opa xD
Uglavnom da ne duzim, ajde da krenemo odmah.
Nas su mentorke svaki dan budile u 07:30 zato sto nam je dorucak uvek bio u 08:00h. Ali poslednji dan, na dan koncerta su nas pustile malo duze do 08:30 da bi smo se odmorile. Ali ne. Mi kao najveci idioti ustanemo u POLA SEDAM E. A da su nam rekle da treba da ustanemo tada jedva bi nas izvukle iz kreveta lol.
I aj posle smo se smarale nije se nesto zanimljivo desavalo pre i tokom dorucka.
Ali posle je postalo zanimljivo xD otisle smo bukvalno sve da se nasminkamo za koncert. I meni je na pamet pala jedna mnogo zanimljiva ideja, da se iscrtam ajlajnerom kao Sanja iz Nemesisa. I nacrtam se i videla me je Ana (fotograf poz za tebe baki mnogo te volem) i rekla: "mora te slikam mnogo si kul".
Postavicu uglavnom sve slike tog dana heh :3 
Nista, onda ja izasla napolje da me vide mentorke
I kad je mene Selena videla
I kada je rekla "Sanja ce da odlepi kad te vidi"
Ja sam odlepila, htela sam da vristim od srece zato sto sam kontala da ce da dodje na koncert i da cu i nju da upoznam, ali rekoh sebi ne deri se idiote vec svi znaju da nisi ok.
Posle toga se opet nista zanimljivo nije desavalo samo smo mi kukale i jedva cekale koncert.
Vec je pola 1, 1 sat i ajd' pocinje. Prvo je svirao bend "Stairs to the rock" i svirali su pesmu "We will rock you" grupe Queen. I ja sam pevala tu pesmu sa Andjelom. Sto je meni najzesce, kada pevam ja bukvalno zvucim kao besna koza medju serpama, a zapravo su mi mentorke rekle da lepo pevam, paok. Ne znam ja nije to moja stvar uglavnom dobro je proslo. XD
Dalje se ne secam redom koji su bendovi i sta svirali, ali i jedna od boljih pesama je bila TNT, uz koju je pola devojcica (naravno i ja) skakalo i pevalo u prvom redu. xD
E sad, posto sam ja svirala poslednja, a pevala prva, kada se zavrsila prva pesma smarala sam sve vreme Selenu i Tamaru da mi kazu kad ce dodje Sanja i de je i sta je. I onda mi Tamara pokazala na neke dve likuse sto blejale sa strane i ja skontam i da je za Sanjom dosla i Aleksandra (gitaristkinja u Nemesisu jel) aaaaaaaaaaaaaaaa Boze ja sam tad pocela da vristim i kako sam se zaletela i zagrlila ih nmg jadne devojke. Uglavnom da upoznala sam sve iz Nemesisa i sada mogu da umrem srecna.❤
Iiiii, doslo vreme da odsviramo i mi svoju pesmu, Summer of 69. Ja sam se iz nekog razloga samo odjednom uplasila kad sam se popela na binu, i msm da sam pocela da drhtim dok nisam sela za bubanj ok. I aj dok se mi namestimo, ja sam tad nasla da brinem "sta ce da se desi ako pogresim nesto" a fazon za sve to vreme pre koncerta sam bila u fazonu ma sta ja da pogresim bre de ja da pogresim a i koga ce da boli uvo ako pogresim nesto xD I ja sam samo o tome iz nekog razloga pocela da razmisljam dok nisam skontala da je Milica pocela pesmu sa gitarom i da moram i ja da se vratim u ovaj svet iz svojih misli xD
Ali, i nije bilo strasno tokom cele pesme, zapravo je bilo ekstra i nisam zelela nikako da se zavrsi zato sto ce onda biti kraj jelte i rastacemo se svi i ja cu da pocnem da placem.
Tako je i bilo, cim smo zavrsile meni su krenule suze, al aj izdrzala sam dok se nismo poklonile i to. I bukvalno istog trenutka kad smo se mi okrenule da sidjemo sa bine ja sam pocela da placem i posle mene su jos neki poceli da placu i onda svi. XDD Ali aj, blejali smo mi dole na onoliko suncu i hteli da umremo od vrucine, ali ipak me nije bilo briga za vrucinu i sve u tom trenutku. Cekale smo pored bine, prozivale su nas jednu po jednu da nam daju
Sta da nam daju
Nzm kako se to zove neki papir uglavnom i pise ti tvoje ime tipa Viktorija Milosevic ucinila je prvi Rok kamp za devojcice nezaboravnim jelda xDD
I ajd prozivaju one redom i dodjem ja na red. To je bukvalno bio jedan od najlepsih momenata na kampu, ono jeste da idem ko retard najveci uplakana i izmazala mi se sminka ali ono idem i jedva cekam da dodjem do Tamare (mentorke) i da je zagrlim. Nmg ja tu devojku obozavam Tamara ako procitas volim te mnogo❤
Nisam htela uopste da je pustim, ali dobro mora se, da ne budem jedini idiot e.
I to bi bilo to, posle smo se slikali svi zajedno, i druzili se jos malo uglavnom ja sam sve vreme plakala ( nisam bila jedina placipiyda tisina) I eto
Posle smo otisli kuci
I j aplakala dok nismo stigli maltene.
Yeah.
Iako sam bila mnogo tuzna taj dan sto smo se rastali ipak su mi svi sa kampa ulepsali godinu i zivot i to su bili najboljih 7 dana u mom zivotu, ljudi bukvalno obozavam vas ve i mentorke i svaku devojcicu sa kampa i Masu i Olgu i drugu Tamaru(ima ih dve jedna je bila mentorka a druga pa ne znam fotkala nas i radila jos nesto) i omgggg Tanja tebe obozavam sto si organizovala sve ovo i dajte ljudi ili nas primite i sledece godine u kamp ili smislite nesto da pored drugih devojcica primite opet nas koje smo bile.❤Nekoliko fotki objavljujem ovde, ali jos cu objav!jivati na instagramu: @mjetalseljancura, i na mom FB-u: Viktorija Milosevic.
Vidimo se u sledecem postu!








Volim vas sve❤
Fotke: Danilovic Ana ❤

Comments

Popular posts from this blog

Sunset photography (again xD)

I hate myself.

Hello~