Storytime: Rok Kamp Za Devojcice #1

Heyoo! 
Nije da sam se tek sad setila da napisem ovako nesto nego sam tej sad nasla vremena, pa cu ovo verovatno pisati najmanje pola sata. Uglavnom, pocecu od bukvalno prvog dana zato sto ima toliko smesnih i zanimljivih dogadjaja, pa cu verovatno pisati ovo iz dva dela. 
Trebali smo svi da se nadjemo negde u Beogradu da bi smo svi zajedno dosli na to odmaraliste autobusom, jedino je mog oca mrzelo da me vozi po onoj, jelte, guzvi u Bg-u, pa je on mene doveo direktno tamo i onda sam se ja smarala i cekala da dodju ostali. Nista kad su svi dosli ja sam pevo krenula da fangirlujem jer sam oznala Anju i Tijanu iz Nemesisa, a i videla Selenu opet lel. Uglavnom, posle su nas rasporedili po sobama, i pazi sad foru: nista, dosle smo sve u sobe, stavile kofere i svaka sela na svoj krevet. Andjela i Zenja se jedine zezaju jer su se valjda upoznale u autobusu sta znam, a mi ostale kao najveci idioti sedimo samo i gledamo. xD Devojcica ciji je krevet bio pored mog, Masa isto kao ja blejala samo cutala, nije znala ni ona sta ce da radi, pa pridje meni i kaze: "Oces *cough* sa mnom do wc-a *cough cough*" 
Ja reko ajd brate. 
Nista posle smo se mi za ruckom sprijateljile i posle smo isle na radionice za instrumente, doduse nismo bile zajedno jer je ona svirala klavijature, ja bubnjeve. Uglavnom na radionici sam upoznala svoju sekanu xD Zove se Sara i ja i ona smo vazile za najvece barabcine i debile na kampu. 
A najzanimljivije nam je bilo, posto smo mi u nekoj igraonici vezbale bubnjeve, kad nam daju pola sata pauze igramo se u igraonici, kao predskolci, a ove devojcice od tipa 10 godina nas gledaju kao najvece idiote (a to i jesmo brate, realno) 
Ajd prodje prvi dan. Drugog dana se uopste ne secam sta smo radile, ali pazi ovo xD: Imale smo radionicu pisanja tekstova i tad nam je dosla basistkinja i pevacica benda E-play, Maja. 
I fazon ona je tu nama pricala o pisanju, kako ona smislja tekstove pa smo onda kao i mi pisalj, ja sam naravno samo blejala jer ne daj boze da meni neko da da pisem pesmu, najbolja pesma koju sam ja uspela da smislim se zove "Tata iza vrata"...No dosta o mojim pesnickim sposobnostima...
Kada smo sve zavrsili sedele smo ja i drugarica (Hana) u cosku i provali sad nasu konverzaciju:
Hana: ajde da se slikamo sa njom
Ja: ajde brt
Hana: a necu ja prva da je pitam ne smem 
Ja: necu ni ja jbt ajde kreni *guram je napred xD*
Hana: necu bre pusti me
Ja: ajde brate kreni nece te pojede devojka
Hana: pa nece ni tebe
Ja: hjao e mlati se ti u cosku kolko oces ja odo da se slikam


Nije me devojka na kraju pojela, kad sam joj prisla i pitalamje da se slikamo nasmesila se i rekla: "ajde :D". Normalna zena, nego smo mi idioti.

Welp, cini mi se da je post vec previse dug, tako da cu ostatak pisati u sledecem delu, poyyy xD


Comments

Popular posts from this blog

Sunset photography (again xD)

I hate myself.

Hello~