MoonSun Fanart + Pribor koji koristim

Eloo~
Neki su me u DM pitali kako, jelte, crtam, odnosno koje olovke koristim, cime sencim, itd...
Paa, aj da pocnemo xD
Ovo mi je najnoviji crtez, danas sam ga zavrsila. MoonSun fanart, i poslala sam im na FB i omgyyy videli su i odgovorili *-*
Znam da je ''malo'' odvratan ali sam bukvalno htela da ga zavrsim samo zbog posta, tako da sam, jelte, na silu crtala iako me je previse mrzelo xD A i znam da ako ne uzmem i ne nateram sebe da crtam da ce mi taj crtez stojati na stolu narednih godinu dana.
Welp, od olovki koristim bukvalno samo ovu sa slike, HB lol
Trenutno nemam uopste para jer sam potrosila na bubnjeve, ali zaista mislim da bih trebalo malo i u crtanje da ulozim jer obicno bacam pare na neke druge gluposti xD
Eh, za sencenje vec ne bih bezveze kupovala ona cuda za sencenje, ne znam ni sta su uglavnom lici na olovku samo sto sluzi za sencenje. Wow. I bukvalno daje isti (ili slicni) efekat kao i ovo sto ja koristim. Dap, sencim cetkicama za sminku xD Ali uglavnom, ova mala cetkica mi je ako ima bas neke tamije senke, pa onda sa njom izblendam, a ostale onako bledje sencim sa ovim drugim cudom sto je kao trougao (illuminati). Nemam pojma kako se zove, ali je isto kao ona budjava cetkica koju dobijete uz neku paletu senki kad je kupite pa je ni ne koristite. E ta. xD I ona odlicno blenda, mada ove bledje senke, nije za ove tamnije jer mi se obicno sve izmaze samo sa njom.
Takodje mozete da koristite i obican papir, znam ima svega ovoga i na jutjubu ali reko ajde, mozda ima neko ko ne zna pa cu da napisem xD Presavijete papir nekoliko puta i onda njega koristite za sencenje, cak mi se cini i da su one jelte ''prave'' olovke za sencenje napravljene od tako nekog papira obicnog, mada nisam sigurna. Pre sam koristila papir, i sada ga ponekad koristim ali ne toliko cesto zato sto ja obicno kada sencim, pritisnem bukvalno sto jace mogu da bih bila sigurna da ce to lepo da se izblenda, ali na kraju ostane samo trag od papira ili mozda jos gore - pocepam papir xD
Takodje znam nekad i da sencim prstima ako bas nemam neki pribor kod sebe hehehehe ali shhhhh.
Ne moze ni sencenje prstima da ispadne tako lose lol, naravno ako znate da radite njima.
Sto se tice papira, ne koristim nista posebno, neke sad kvalitetne papire, nego one obicne koje mozete da kupite u knjizari xD
I da, gumica je Faber Castell, ako nekog zanima lol. Mada za gumice se tek ne interesujem, jer mi je svaka ista xD

Pa, mislim da je to to za ovaj post, ako jos nesto zelite da znate pitajte u komentare ili mi posaljite poruku^^
P.S. sutra verovatno izlazi 3. deo storytime-a o rok kampu ;) A do tada, poyyyyyyyyyy!


Takodje, sori sto je okrenuto ali idk nesto nece da se okrene, i dok sam je editovala okrenula sam je i probala da objavim, ali isto nije htela, pa sam je onda obako u galeriji opet okrenula lnao kako da objasnim, i opet nece xD 

Comments

Popular posts from this blog

Sunset photography (again xD)

I hate myself.

Hello~